Forum Icewind Dale & Baldur's Gate Strona G│ˇwna  
 FAQ  •  Szukaj  •  U┐ytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci  •  Zaloguj
 mialam to szczescie ze w klinice. Zobacz nastŕpny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor WiadomoŠ
Juukla
Yuan - ti



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 704 Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pi▒ 9:46, 11 Kwi 2014 Powrˇt do gˇry

a co to za newsy ujawnij co┼Ť ??????
[link widoczny dla zalogowanych]
powoli... Nie martw si─Ö, lekcja pokory, kt├│r─ů tu wszyscy przechodzimy na pewno zaprocentuje
[link widoczny dla zalogowanych]
To si─Ö sprawdza i nic innego nie da ci takich rezultat├│w.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

dodam ze nie smarowalam pepka zadnymi masciami ani antybiotykami.wystarczyla mi woda utleniona,rumianek,i sol z apteki.zadnego zakazenia nic wszystko ladnie sie wygoilo.Dodam iz kolczyka mialam ze srebra(zwykly srebrny banan z rozowym oczkiem),goio sie -do calkowiteg wygojenia,bez zadnych wyciekow itd -kilka miesiecy.Teraz pepek jest ladny,zdrowy no i ok 100 zl w kieszeni nie?Nie piszcie drogie panie tylko ze byl to szczyt glupoty,czy nie odpowiedzialnos.Robiac sama dziurke liczylam sie z konsekwencjami,jednak wiedzialam ze stac mnie na to zebym go sobie sama zrobilam,nie balam sie i wiedzialam ze sie uda.Gdybym wmawiala sobie ze bedzie zzle,bolalo,krzywo to napewno by mi nie wyszlo.Jesli sie na cos decydujemy musimy byc pewni ze tego chcemy,jesli sie boimy to znaczy ze nie jestesmy jeszcze na to gotowi [link widoczny dla zalogowanych] co do oceniania samego w sobie ...
ja by┼éam tam kiedy┼Ť na jakiej┼Ť prezentacji, pami─Ötam og├│lne zasady, zreszt─ů mam te┼╝ t─ů ksi─ů┼╝k─Ö Gotuj z Zepterem i tam jest wszystko napisane. ´╗┐Jejku jestem pe┼éna podziwu,od bardzo dawna staram si─Ö je┼Ť─ç zdrowo ale niestety n─Ökaj─ů mnie kompulsy i cz─Östo pakuj─Ö w siebie jedzenie kt├│re bardzo ┼║le wp┼éywa na moj─ů cer─Ö,po takiej sesji ze s┼éodyczami ,kanapkami i to z jasnego chleba,itp mam ca┼é─ů twarz w pryszczach,p├│┼║niej robi─Ö 2 tygodnie zdrowej diety i cera wraca do normy,g┼éod├│wka jest jak najbardziej wskazana dla mnie,organizm mam tak zasyfiony ┼╝e a┼╝ strach,cellulit,pryszcze,┼Ťwiadcz─ů przecie┼╝ o zanieczyszczeniu,jestem szczup┼é─ů nawet bardzo os├│bk─ů a n─Ökaj─ů mnie takie dolegliwo┼Ťci i jestem przekonana ┼╝e przez wieloletni─ů z┼é─ů diet─Ö,odk─ůd patrz─Ö na to co jem m├│j stan si─Ö polepszy┼é,ale jak ju┼╝ wspomnia┼éam czasami mam napad i wcinam co popadnie a to odrazu odbija si─Ö na mnie,teraz wypowiedzia┼éam wojn─Ö kompulsom i z┼éym nawykom ┼╝ywieniowym,my┼Ťl─Ö ┼╝e dobrym wst─Öpem na nowej drodze ┼╝ywieniowej b─Ödzie g┼éod├│wka,tylko nie wiem czy wyrobi─Ö si─Ö przed ┼Ťwi─Ötami,dzisiaj ju┼╝ zaczn─Ö przygotowania,do ┼Ťrody b─Öd─Ö je┼Ť─ç warzywa owoce i ma┼Ťlank─Ö a od czwartku do niedzieli same warzywa po czym w poniedzia┼éek przejd─Ö na wod─Ö kt├│r─ů b─Öd─Ö pi─ç przez 3 dni by w czwartek przej┼Ť─ç na bulion warzywny a w wigili─Ö zje┼Ť─ç gotowan─ů ryb─Ö a mo┼╝e jednak teraz odci─ů┼╝y─ç organizm i je┼Ť─ç 700 kcal do wigili (warzywa,owoce,ma┼Ťlanka) a g┼éod├│wk─Ö zrobi─ç po ┼Ťwi─Ötach ? rROZALA ciesz─Ö si─Ö ┼╝e znalaz┼éa┼Ť si─Ö w tym gronie i gratuluj─Ö,napisz jak to przyj─Ö┼éa┼Ť,bo dla mnie osobi┼Ťcie by┼é to szok ale teraz si─Ö bardzo ciesz─Ö i nie mog─Ö si─Ö doczeka─ç kiedy ju┼╝ b─Öd─ů.Pozdrowienia Do tej pory w Bonarce a teraz na Wielopolu (w tej cz─Ö┼Ťci bli┼╝ej kleparza). W ogrodku jest ich mnostwo dlatego kiedy jest ladna pogodA nie moge wyjsc sobie na ogrod i posiedziec na trawce bo otaczaja mnie pajaki. [link widoczny dla zalogowanych]
Wybieraj─ůc kurs kieruj sie opini─ů kogo┼Ť kto ju┼╝ by┼é na takim kursie . hej wszystkim loczkomja tez mam krecone w┼éoski i sie ciesze heh czasem sobie wyprostuje np koniec roku swieta na codzien nosze rozpuszczone wlosk, spinam do ty┼éu lub nosze przepaski swietnie to wyglada.Po kucyku mi sie brzydko ukladaja wiec nosze go bardzo rzadko.Jestem brunatka i mam loczki za ramie teraz je zapuszczam bo jak sa d┼éugie to lok jest taki fajniejszy hehe skonczyla mi sie odzywka i musze kupic nowa oczywiscie do kreconych no i tyle serdecznie Was pozdrawiam moje Wy loczki hehe buzki Oktavka ... blizn─Ö mam g┼éadk─ů wi─Öc tatuaz powinien ja ca┼ékowicie zamaskowa─ç. Wy polacy chcecie na kazdym kroku grac chamskiego instruktora. Jek b─Ödzie wi─Öcej sz┼éo, to ...dojem. Spojrza┼éam w m├│j magiczny kalendarzyk:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Palec napuchł..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Po prostu najlepiej zapomniec o w─Öglowodanach prostych

Pozdrawiam i czekam na odpowied┼║.
[link widoczny dla zalogowanych]
Zapewne przyjmowanie Gynlaginu powoduje zakwaszenie pochwy, które stanie się zabójcze dla bakterii itp.... nosiłam gips na lewej ręce od palców po łokieć ...
ja już sie zmierzyłam i zważyłam dokładnie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie chce stac si─Ö tu wrogiem, ale powiem tak- stosowa┼éam adpiex, jest dobry, ale strasznie sie po nim poci┼éam, czego nienawidz─Ö, meridie te┼╝ probowalam, ale by┼éam taka otepia┼éa, wzi─Ö┼éam kiedys te┼╝ na prob─Ö meizitang zielony i jakis czas p├│┼╝niej czerwony (po 1 tabletce), zielony powodowa┼é ze bylo mi cholernie zimno, ale apetyt na wiecz├│r odzyskalam, tylko spa─ç moglam tak ┼Ťrednio, czerwony by┼é masakryczny, nie mog┼éam sie odnale┼║─ç, zimno, dreszcze, b├│l g┼éowy, niepok├│j, je┼Ť─ç mi si─Ö nie chcialo.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jestem bardzo zadowolona z fryzury i obsługi i poza fryzjerem jest tam też bardzo dobrze wyposażone studio kosmetyczne z bardzo profesjonalnymi zabiegami.
Powoli opuchlizna schodzi i nie sa juz takie wielkie, ale wczoraj bylam przerazona.
[link widoczny dla zalogowanych]

U mnie spadek wagi by┼é najwi─Ökszy na pocz─ůtku. [link widoczny dla zalogowanych] Marianko ,rozs─ůdny na pewno NIE,s┼éusznie m├│wisz ale nie mog─Ö by─ç
laseczki rozumiem was wszystkie .ja mam blizne po naczyniaku na ustach,okropna wstretna blizna od kiedy pamietam .A i druga ogromniasta na skroni !ciekawa jestem czy kiedykolwiek i co kolwiek wynajda na skuteczne usuwanie blizn!Jak na razie lekarze mowia mi ,ze niestety nieznaleziono jeszcze gumki na wymazanie blizn coz za pocieszenie prawda? Mam do siebie zaufanie i wiem ┼╝e wyjdzie mi to perfekt (przynajmniej tak bym chcia┼éa ) mam zaprzyja┼║nion─ů babeczk─Ö kt├│ra da mi tyle pr├│bek kosmetyk├│w ┼╝ebym wybra┼éa to co b─Ödzie najlepsze. WItajcie Kobietki. prosze o pomoc wpadam na forum zeby juz nie zanudzac wszystkich wkolo swoja monotematycznoscia, tym bardziej ze nie zabardzo wiedza juz co maja mi mowic /no bo niby dlaczego mieliby wiedziec, niewiele wiedza o tym schorzeniu/. [link widoczny dla zalogowanych]
pozdrawiam Prosz─Ö nie piszcie ┼╝e toksoplazmoza to nic takiego bo nie jest to prawd─ů. Dziewczyny pom├│┼╝cie mi... \dzikie mi─Ösko\. Mozna temu latwo zapobiec jesli jest obawa. D┼éu┼╝szy proces, ale przy cienkich w┼éosach mniej drastyczny. Pierwsza instancja rozpatrzy┼éa spraw─Ö i ├│w zwi─ůzek uznano za niewa┼╝ny, przyczyn─ů niezdolnoi┼Ť─ç psychiczna.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A6W i dieta kopenhaska sa dobrym pomysłem?

jestem bardzo zadowolona
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam wra┼╝enie ┼╝e ┼║le j─ů zaaplikowa┼éam, ale jeszcze przede-mn─ů 9 tabletek wi─Öc metod─ů pr├│b i b┼é─Öd├│w naucz─Ö si─Ö jak pomy┼Ťle to MASAKRA , boje si─Ö powik┼éa┼ä ale t┼éumacze sobie ┼╝e nie chce z tym si─Ö zaprzyja┼║nia─ç tylko si─Ö pozby─ç wi─Öc b─Öd─Ö konsekwentna.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
polecam.

jak to widzicie? [link widoczny dla zalogowanych] only you
14 dnia cyklu zacz─ů┼é bole─ç mnie brzuch oraz plecy, jakby mnie przewia┼éo. Mam nadziej─Ö, ┼╝e chocia┼╝ 5kg mniej b─Ödzie...Oby... Oj chyba b─Öd─Ö mia┼éa problem!!!!!!! FERIA PREFERENCE Farba do W┼éos├│w P01 Metaliczny Srebrny Blond taka Pani z kr├│tkimi w┼éosami PS. [link widoczny dla zalogowanych]
Dzieki za odpowiedz..pozdrawiam! od jutra zaczynam szostke - trzymajcie kciuki! Link do firmy czyszcz─ůcej dywany w Krakowie Cos bym zjad┼éa, sama nie wiem co mo┼╝e malinki Do szpitala zg┼éosi┼éam si─Ö dzie┼ä przed operacj─ů ze wszystkimi badaniami, kt├│re wcze┼Ťniej kaza┼é zrobi─ç chirurg. Ewusia ma racje -ta dieta w wersji pierwszej zawiera wszystko co potrzebne dla organizmu,ja jadam tylko zupe bo u mnie jest tak ze albo gloduje albo prowadze diete katorznicza,bo inaczej waga nie spada ide na film,do jutra,pa Ja mam byc swiadkowa 15 lipca.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Z doswiadzenia hihhi a jasniej mowiac z eksperymentow na mojej glowce i biednych moich oj....
Ale co nas nie zabije , to nas wzmocni!
A Twoj wywiad z ggggggg jest tak naciagany, szyty tak grubymi nicmi, ze mozg staje.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale ja wtedy nie miłam siły na użeranie się !!!
[link widoczny dla zalogowanych]

ja nie da┼éam rady na tych jajcach i zjad┼éam sobie porz─ůdne atkinsowe 2 ┼Ťniadanko- kie┼ébaske
[link widoczny dla zalogowanych]
szukam instrumentalnego utworu, facet gra na fortepianie a kobieta odpowiada na jego akordy na saksofonie.
[link widoczny dla zalogowanych]
ironia losu.
Mam 14lat , 168,5 cm i waze 55kg.
czy nie chodzi Ci czasem o piosenke grupy Vengaboys ?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
zaczynam jutro albo pojutrze.
Jest on na plazy i spiewa w takiej smiesznej czapce, jak kobiety w wojsku.

Wiecie co ja jestem przera┼╝ona!pami─Ötacie jak pisa┼éam ┼╝e m├│j ch┼éopak zawi├│z┼é dokumenty i od roku jest cisza,nie podejmuj─Ö z nim tego tematu,ale zaczynam si─Ö martwi─ç dlaczego tak d┼éug to trwa?teraz chyba kolejnym etapem jest wezwanie ┼Ťwiadk├│w?czy to takie trudne?prosz─Ö w jaki┼Ť spos├│b mnie uspokoi─ç! [link widoczny dla zalogowanych] ja uwielbiam HAIR COIF w Galerii Kazimierz na dole, kolo 50 zl, ale mlode fajne laski, zawsze z nimi gadam,slucha moich opowiesci, fajne obcina tak ze przez 2 miesiace fryzurka sie trzyma a nie 2 di
zaczynam 2 dni p├│┼║niej, ale ciesz─Ö si─Ö, ┼╝e nie b─Öd─Ö sama, odstawiam glukozamin─Ö i zaczynam przygotowanie w ┼Ťrod─Ö, mam zamiar przeprowadzi─ç 10 dniow─ů g┼éod├│wk─Ö. nie wiem jak ty, ale ja nie chcia┼éabym zlizywac smietany ani niczego innego z fiuta jakiegos faceta, poza oczywiscie skarbem mojego me┼╝czyzny Skad wiesz ze trzymalismy kciuki? sorki tam mialo by─ç:wg mnie Bosak.. gg 1796500 [link widoczny dla zalogowanych]
Julii rozumiem ze braliscie slub ze wloszech? Z tego co wiem i co ustali┼éam z lekarzem (nareszcie znalaz┼éam dobrego!) w tej chwili m├│j organizm musi wyr├│wnac poziom hormon├│w i usun─ů─ç zalegaj─ůc─ů mi─Ödzy kom├│rkami wod─Ö. Ale ja jestem taka niecierpliwa ┼╝e hej. z moim bylym facetem (ja lat 20, on 27) potrafilismy nawet i przez cala noc czyli w naszym przypadku 8 razy. [link widoczny dla zalogowanych] Zainteresowane osoby prosz─Ö o kontakt [link widoczny dla zalogowanych] No i co dalej?
Trzeba nie dac si─Ö nabi─ç w butelk─Ö.
kurcze jakby co to ja sie ogolic nie dam!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja mam tak─ů sytuacj─Ö ┼╝e mia┼éam wypadek na rowerze i spadaj─ůc uderzy┼éam si─Ö w lewy bark.
[link widoczny dla zalogowanych]
Choc sa takie zajecia, gdzie mozna obejsc sie bez b.dobrej znajomosci jezyka, jak opieka nad starszymi osobami, sprzatanie, ewentualnie jakis lokal..


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz nastŕpny temat
Zobacz poprzedni temat
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)