Forum Icewind Dale & Baldur's Gate Strona G│ˇwna  
 FAQ  •  Szukaj  •  U┐ytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci  •  Zaloguj
 Darek Zobacz nastŕpny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor WiadomoŠ
Juukla
Yuan - ti



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 704 Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pi▒ 4:25, 11 Kwi 2014 Powrˇt do gˇry

soki czy te z kartonow?
[link widoczny dla zalogowanych]
Szymu┼Ť Od rana wypi┼éam ca┼éy jogurt, zjada┼éam dwie par├│wki i posz┼éo mi ca┼ékiem nie┼║le, pilnuj─Ö tylko ┼╝eby wszystko co spo┼╝ywam nie dotar┼éo do lewej strony jamy ustnej.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Bylam tam 7 m-cy i stwierdzilam, ze za nudno.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
bo s─ů wyczepiste i mi sie podobaj─ů, i mam nadzieje ┼╝e d┼éugo wytrzymuj─ů, bo dam za nie prawie 200z┼é.
[link widoczny dla zalogowanych]

Moja blizna mnie troche niepokoi ;/ dopiero teraz jest czerwona i mnie boli zazwyczaj jak sie k┼éade spac.. [link widoczny dla zalogowanych] P├│┼║niej wszystko zale┼╝y od tego jak si─Ö czujesz i co na ten temat s─ůdzi Tw├│j lekarz.
Pozdrawiam Was. nie wiem, czy to takie w┼éosy jest dar, czy jaka┼Ť okropna kara. ja poprostu skaracam czas napiecia miesni - wtedy sp[okojniewyrobisz sie w 25 minut No najs┼éawniejsz─ů Polk─ů z Kanady chyba jest Iwona Majdan . Kiedy mia┼éam akryle - mia┼éa mproblem, np. [link widoczny dla zalogowanych]
Wieczorem, 20.02 k─ůpiel, bzykanko, spanie, a w nocy nagle co┼Ť mnie obudzi┼éo. Witam, mam pytanie czy po 5 m-cach od operacji mi─Ö┼Ťniaka mozna juz naprawd─Ö swobodnie je┼║dzi─ç (g┼é├│wnie) na wycieczki rowerowe? ja jestem z poznania..u nas masz np.Adecco,Creys itd.. powiekszania biustu przepadly witajcie hormony I chyba najlepiej by┼éoby powiedze─ç lekarzowi, pomog┼éoby to w postawieniu trafnej diagnozy. mo┼╝e po prostu sobie utniesz ja tak zrobi┼éem i nie za┼éuje by┼élm z┼éa bo to 1 dzie┼ä.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
TOPIK SWIETNYYYY!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Bardzo chce byc w ciazy wiec jak radzicie czekac do okresu czy moze 2-3 dni i bedzie juz wiadomo?
[link widoczny dla zalogowanych]

Efekt niechlujnego nalo┼╝enia ┼╝elu (brak czasu-dziecko)
[link widoczny dla zalogowanych]
no wi─Öc tak, pr├│ba lasera 100zeta, po┼║niej ka┼╝dy zabieg 250zeta z tym, ┼╝e trzeba je kilka razy powtarza─ç, nie cz─Ö┼Ťciej jak co 28 dni z wiadomych wzgl─Öd├│w a dla niedoinformowanych odbudowa nask├│rka wiec zaczynam upycha─ç w swnike kasiork─Ö sankowski zrobi┼é jej zje┼╝d┼╝alni─Ö...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

modne sa hafty. [link widoczny dla zalogowanych] Zbadano 22 rodzaje trucizn produkowanych w jelicie grubym, kt├│re nie usuwane prawid┼éowo, przenikaj─ů do krwiobiegu.
dla mnie to ona moglaby grac w rekalmie domestosu ale nie w serailu Poczyta┼éam dziewczyny o tym IG, powiem szczerze ┼╝e zdj─Öcia odchudzonych forumowiczek s─ů motywuj─ůce, ale jak dla mnie troche za du┼╝o zabawy w tabelki..mo┼╝e to lenistwo Zastanawia┼éam sie nad tym ABSem, ale jednak wybior─Ö sz├│stke. FeBe...kurcze, ale mialas fajny weekend! nareszcie!!! [link widoczny dla zalogowanych]
Ja jakbym mia┼é poleca─ç jak─ů┼Ť lewatyw─Ö opr├│cz moczu to wybra┼ébym z rumianku i z kawy. Wzi─Ö┼éam j─ů dopiero dzi┼Ť rano. Nie jestem rasistka,nie mam do nikogo uprzedzen,ale zachowanie wielu z nich jest przerazajace. Sorry ale jak mo┼╝na w pi─Öciu linijkach zrobi─ç 10 b┼é─Öd├│w, g┼é├│wnie ├ô, OM, EN. buu bia┼ée...niegdy nie kupuj bia┼éych but├│w zw┼éaszcza takich drogich:/ Szuan - bier przyk┼éad z Gruber wiecej cierpliwo┼Ťci Przebieramy sie za Policjantki.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
bo mam zamiar kupic orbitrek i kurde nie bardzo mam si─Ö kogo poradzi─ç o parametry
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Tych 4 ┼Ťwiadk├│w to musi by─ç z dw├│ch stron czy mo┼╝e by─ç z jednej?
[link widoczny dla zalogowanych]

No ja jakies 8 godzin po zabiegu usunecia paznokcia lub jego czesci Sam nie wiem bo...
[link widoczny dla zalogowanych]
sur├│wka ze ┼Ťwie┼╝ych warzyw z odrobin─ů jogurtu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

biustonosz firmy tRIUMPF Minimizer. [link widoczny dla zalogowanych] C├│┼╝, ┼╝ycz─Ö powodzenia w dalszym ┼╝yciu...
Cze┼Ť─ç ja mam zrobion─ů trwa┼é─ů, ale mam do┼Ť─ç g─Öste i mocne w┼éosy a co za tym idzie do┼Ť─ç oporne na uk┼éadanie. 1)bo ci─ůgle wierz─Ö i mam nadziej─Ö, ┼╝e b─Ödzie lepiej, ┼╝e oka┼╝e sie, ┼╝e ma┼é┼╝e┼ästwo zosta┼éo zawarte niewa┼╝nie, to mnie trzyma!! super. Jest tylko jedne ma┼éy problem. Nie ┼Ťwi─Ötuj─Ö,bo nie chc─Ö siebie kusi─ç ani dr─Öczy─ç zapachami,a to najprostsze wyj┼Ťcie. [link widoczny dla zalogowanych]
Jakis czas temu poznalam turka przez internet, w te wakacje chcemy sie spotkac - mam przyjechac na wesele jego siostry, on chce mnie predstawic rodzinie. z┼é powinna┼Ť co┼Ť znale┼║─ç. Dzionek zapowiada si─Ö podobnie jak wczoraj, ma┼éo s┼éo┼äca du┼╝o deszczu... modern Talking i C.C.Catch! nikt nie poiwedzia┼é,┼╝e jak schudniesz do 48 kg to Twoje uda zeszczuplej─ů.lepiej jest ─çwiczy─ç. Mo┼╝liwe ┼╝eby @ tak poprostu si─Ö nie pojawi┼éa? I od jutra zaczynamy,ok??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
Opieka te┼╝ super - bez prowizji i chabor├│w.
Pozdrawiam

141
[link widoczny dla zalogowanych]
a ja tak!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

!!REWELACUJN─ä figure i zgrabne kszta┼éty mozna miec nawet przy 155.Nie trzeba od razu byc tyczka aby byc zgrabn─ů,male jest PIEKNE I ZGRABNE Nie kazdy preferuje ┼╝yrafy... [link widoczny dla zalogowanych] ani do palenia ani do ...
Witam serdecznie Ja sko┼äczy┼éam kuracje Gynalginem z 6 dni temu, mam do wzi─Öcia jeszcze drugi lek przywracaj─ůcy odpowiednie ph w pochwie nazywa si─Ö ECOVAG (kapsu┼éki dopochwowe). DODAM TYLKO TYLE ┼╗E ZROBI┼üAM BADANIA JESZCZE RAZ W INNYM LAB. Nie mieszkam w Polsce.Zmien pseudonim zebym wiedziala z kim rozmawiam.Najpierw napisz tresc a potem pseudonim. napewno obejdzie sie bez doczepianych rz─Ös-mam dlugie naturalnie i bez ciemnych krech pod i nad oczami-tragedia. hej [link widoczny dla zalogowanych]
Jak wspomnia┼éam wy┼╝ej nie pr├│buj mu si─Ö narzuca─ç , ani tym bardziej nie wyznawaj mu swoich uczu─ç - to by┼éa romantyczna wersja . Ja niestety nie mieszkam kolo Milano a kolo Neapolu ale moze niedlugo uda mi sie przeniesc na polnoc. no w┼éa┼Ťnie, nikt tu nie zdradza tajemnic firmowych, ale nie dziwi mnie ostro┼╝no┼Ť─ç, na 100% g├│ra ┼Ťledzi to, co jest pisane na tym forum weso┼éa,taka optymistyczna. wiem ze trzeba paszportow , zgody obojga rodzicow . S─ů jednak przypadki nietolerancji tego leku ze wzgl─Ödu na skutki uboczne albo ze wzgl─Ödu na oporno┼Ťc organizmu na lek. Poza tym jego dost─Öpno┼Ť─ç mailowa i telefoniczna- niewiarygodna.
[link widoczny dla zalogowanych]
ani to ladne,ani utalentowane
w dodatku zachorowalam na chorobe typowa fizyczna, niedlugo czeka mnie operacja wiec to wszystko dodatkowo mnie nakreca.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz nastŕpny temat
Zobacz poprzedni temat
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)